Politica de Confidențialitate
- Introducere
VonStaff (denumit în continuare "aplicația" sau "noi") este o soluție software de tip SaaS pentru gestionarea resurselor umane, prezenței, concediilor și managementului angajaților. Confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră personale reprezintă o prioritate pentru noi. Prezenta Politică de Confidențialitate explică modul în care colectăm, utilizăm și protejăm datele cu caracter personal, ce categorii de date prelucrăm și în ce scopuri, precum și care sunt drepturile dumneavoastră conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR). Prin utilizarea aplicației noastre, sunteți de acord cu practicile descrise în această politică privind datele personale.
- Categorii de date personale colectate
Colectăm doar datele personale necesare pentru funcționarea și îmbunătățirea serviciilor VonStaff. Aceste date pot fi furnizate direct de utilizatori (de exemplu, de către angajați sau administratori HR ai companiilor client) prin formularele și interfețele aplicației, sau generate în cursul utilizării serviciului. Categoriile de date cu caracter personal pe care le putem colecta includ:
- Date de identificare: Nume, prenume, gen, cod numeric personal (CNP) sau echivalent, serie și număr act de identitate, naționalitate, data nașterii.
- Date de contact: Adresa de domiciliu sau de corespondență, adresa de e-mail (personală și/sau de serviciu), număr de telefon (personal și/sau de serviciu).
- Date privind relația de muncă: Funcția/postul ocupat, tipul contractului de muncă, norma de lucru (normă întreagă/part-time), orele de lucru și prezența, istoricul concediilor și absențelor, informații despre departament sau locația de lucru (birou, remote etc).
- Date financiare și fiscale: Informații necesare conform legislației muncii și fiscale, cum ar fi salariul, date bancare pentru virarea salariului, coduri sau identificatori de personal (ex. număr REVISAL, cod COR), statut fiscal, deduceri sau beneficii aplicabile.
- Date adiționale în profilul utilizatorului: Fotografii de profil, CV sau rezumat profesional, competențe sau certificări profesionale, evaluări de performanță (dacă sunt gestionate prin aplicație) și orice alte informații pe care utilizatorul sau angajatorul alege să le furnizeze în platformă în contextul resurselor umane.
Nu colectăm în mod intenționat categorii speciale de date cu caracter personal (cum ar fi date privind originea rasială sau etnică, opiniile politice, orientarea sexuală, date genetice sau biometrice, starea de sănătate etc.), exceptând situațiile în care aceste informații sunt necesare și furnizate de utilizator sau angajator în contextul legal al relației de muncă (de exemplu, certificare de aptitudini medicale pentru angajare). În astfel de cazuri, vom aplica măsuri suplimentare de protecție, iar prelucrarea se va face doar în temeiul permis de lege.
- Scopurile prelucrării și temeiurile legale
VonStaff prelucrează datele personale numai în scopuri legitime, specificate și în temeiul unui temei legal adecvat conform GDPR. Mai jos sunt principalele scopuri pentru care colectăm și utilizăm datele, împreună cu temeiurile legale aplicabile:
- Administrarea relațiilor de muncă și executarea contractului: Prelucrăm datele angajaților și ale personalului administrativ pentru a facilita derularea contractului de muncă și a serviciilor asociate (evidența orelor lucrate, gestionarea concediilor, pontaj, salarizare etc.). Temei legal: executarea unui contract la care persoana vizată este parte (art. 6 alin. 1 lit. b GDPR).
- Îndeplinirea obligațiilor legale: Prelucrăm anumite date pentru conformarea cu obligațiile impuse de legea muncii, legislația fiscală sau alte reglementări (de ex., întocmirea statelor de plată, raportări către autorități precum ITM, ANAF, etc.). Temei legal: obligatie legală (art. 6 alin. 1 lit. c GDPR).
- Securitatea și integritatea aplicației și a datelor: Folosim datele de conectare și identificatorii tehnici pentru a asigura securitatea conturilor și a infrastructurii IT (ex.: prevenirea accesului neautorizat, detectarea fraudelor sau a activităților malițioase). Temei legal: interesul nostru legitim de a proteja sistemele și datele (art. 6 alin. 1 lit. f GDPR).
- Îmbunătățirea serviciilor și asistență clienți: Putem analiza în mod agregat modul în care este utilizată aplicația pentru a îmbunătăți funcționalitățile acesteia și experiența utilizatorilor. De asemenea, putem folosi date de contact pentru a oferi suport tehnic sau a comunica cu dumneavoastră în legătură cu utilizarea serviciului. Temei legal: interes legitim pentru dezvoltarea serviciului (art. 6 alin. 1 lit. f GDPR) și, în unele cazuri, consimțământul dumneavoastră explicit (art. 6 alin. 1 lit. a GDPR), de exemplu dacă ne furnizați feedback opțional.
- Marketing (comunicări comerciale): Putem utiliza adresa de e-mail a administratorilor sau reprezentanților clienților noștri pentru a transmite noutăți despre serviciile noastre, doar dacă avem consimțământul prealabil în acest sens. Destinatarii pot oricând să se dezaboneze de la astfel de comunicări. Temei legal: consimțământ (art. 6 alin. 1 lit. a GDPR).
VonStaff nu va folosi datele personale într-un mod incompatibil cu scopurile de mai sus fără a vă informa și, dacă este necesar, fără a obține consimțământul dumneavoastră prealabil.
- Modalitatea de colectare a datelor
Colectăm datele personale direct de la dumneavoastră în majoritatea cazurilor: atunci când vă creați un cont, când completați formularele din aplicație (de exemplu, completarea profilului de angajat) sau când folosiți efectiv funcționalitățile platformei (pontaj, cereri de concediu etc.). În plus, anumite date pot fi introduse în aplicație de către administratorii de sistem sau de către angajatorul dumneavoastră (cum ar fi date contractuale sau financiare necesare evidenței personalului). De asemenea, colectăm automat unele date tehnice atunci când interacționați cu aplicația sau site-ul nostru, cum ar fi adresa IP, tipul dispozitivului, sistemul de operare și informații despre sesiune, prin intermediul cookie-urilor și altor tehnologii similare (pentru detalii, consultați Politica de Cookies).
În cazul în care primim date despre dumneavoastră din alte surse (de exemplu, actualizări transmise de angajatorul dvs. sau informații publice relevante privind calificările profesionale), vom asigura procesarea acestor date în conformitate cu scopurile permise și cu respectarea drepturilor dumneavoastră.
- Stocarea și securitatea datelor
Am implementat măsuri tehnice și organizaționale adecvate pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor personale pe care le prelucrăm, conform art. 32 GDPR. Datele sunt stocate în siguranță pe servere securizate furnizate de partenerul nostru de găzduire (CyberFolks, cu centre de date în Uniunea Europeană), care aplică standarde de securitate ridicate, inclusiv criptarea datelor stocate și transmisie securizată.
Printre măsurile de securitate implementate de VonStaff se numără:
- Criptarea datelor sensibile – anumite informații (precum codul numeric personal, parolele conturilor, sau alte date personale sensibile) sunt stocate și transferate folosind algoritmi de criptare puternici, astfel încât accesul neautorizat la aceste date să fie prevenit.
- Autentificare cu doi factori (2FA) – am pus la dispoziție mecanisme de autentificare în doi pași pentru accesul administrativ, ceea ce adaugă un nivel suplimentar de protecție la logarea în conturi, prevenind accesul neautorizat chiar dacă o parolă ar fi compromisă.
- Controlul accesului și confidențialitatea – accesul angajaților noștri la datele personale este strict limitat pe baza principiului "need-to-know" (necesitatea de a cunoaște) și este protejat prin politici interne stricte. Doar personalul autorizat și instruit în protecția datelor are acces la informațiile personale, și doar pentru îndeplinirea sarcinilor de suport tehnic sau administrare a serviciului.
- Monitorizare și backup – monitorizăm în mod continuu infrastructura pentru a detecta incidente de securitate și avem proceduri de backup periodic al datelor, stocate în medii securizate, pentru a asigura posibilitatea de a restaura datele în caz de incidente fizice sau tehnice.
- Testare și evaluare – evaluăm periodic eficiența măsurilor noastre de securitate și actualizăm infrastructura și politicile interne în funcție de evoluția riscurilor și a tehnologiilor, pentru a menține un nivel adecvat de protecție.
Deși depunem eforturi considerabile pentru a vă proteja datele, trebuie să rețineți că nicio transmisie de date prin internet sau nicio tehnologie de stocare nu este 100% sigură. În eventualitatea puțin probabilă a unui incident de securitate (breșă de securitate) ce v-ar putea afecta confidențialitatea, vom urma procedurile legale de notificare atât a autorităților competente, cât și a persoanelor vizate, conform obligațiilor ce ne revin (art. 33 și 34 GDPR).
- Transferuri internaționale de date
În principiu, stocăm și prelucrăm datele personale pe teritoriul Uniunii Europene. Cu toate acestea, în anumite situații limitate, unele date pot fi transferate în afara Spațiului Economic European (SEE), de exemplu:
- Procesarea plăților: dacă utilizați un modul de plată online (de ex. pentru achiziția abonamentului VonStaff sau alte servicii oferite), este posibil ca datele de facturare sau de plată să fie transferate către procesatorul nostru de plăți Stripe, care are servere și în Statele Unite ale Americii.
- Servicii terțe globale: dacă vom utiliza pe viitor alte servicii cloud sau instrumente de analytics situate în afara SEE (cum ar fi servicii de e-mail sau notificări push), vom asigura că orice transfer de date are loc cu garanțiile adecvate.
În toate cazurile de transfer internațional, ne asigurăm că este oferit un nivel adecvat de protecție a datelor, în conformitate cu capitolul V din GDPR. Aceasta înseamnă că vom apela la mecanisme legale de transfer aprobate, precum Clauzele contractuale standard (SCC) emise de Comisia Europeană, și vom evalua în prealabil riscurile asociate acestor transferuri. De exemplu, pentru transferurile către SUA, datele trimise către Stripe sau alți furnizori vor fi protejate prin SCC și, dacă este cazul, măsuri suplimentare de securitate sau acorduri internaționale actualizate. Vom informa utilizatorii dacă apar modificări în privința mecanismelor de transfer (de exemplu, implementarea unui nou cadru legal UE-SUA privind confidențialitatea).
- Drepturile persoanelor vizate
Drepturile dumneavoastră conform GDPR (pentru utilizatorii din Uniunea Europeană):
În calitate de persoană vizată de prelucrarea datelor, aveți o serie de drepturi garantate de GDPR, pe care VonStaff le respectă. Aceste drepturi includ, în principal:
- Dreptul la informare – aveți dreptul să fiți informat cu privire la datele personale pe care le colectăm și modul în care le prelucrăm (această politică face parte din îndeplinirea acestui drept).
- Dreptul de acces – puteți solicita o confirmare că prelucrăm sau nu datele dumneavoastră personale și, dacă da, acces la acestea și informații suplimentare relevante (scopuri, categorii de date, destinatari, perioada de stocare etc.).
- Dreptul la rectificare – ne puteți solicita corectarea datelor personale inexacte sau completarea datelor care sunt incomplete.
- Dreptul la ștergere (dreptul de a fi uitat) – în condițiile prevăzute de lege, puteți cere ștergerea datelor dumneavoastră personale (de exemplu, dacă datele nu mai sunt necesare pentru scopurile colectării sau v-ați retras consimțământul și nu există alt temei legal pentru prelucrare). Vom șterge datele la solicitarea dvs. dacă sunt îndeplinite condițiile legale (art. 17 GDPR), ținând cont însă și de obligațiile noastre de arhivare sau păstrare impuse de lege.
- Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita suspendarea temporară a prelucrării datelor într-o serie de situații, de exemplu dacă contestați exactitatea datelor sau dacă prelucrarea este nelegală, până la rezolvarea situației.
- Dreptul la opoziție – vă puteți opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării întemeiate pe interesul nostru legitim. Ne vom conforma opoziției, exceptând situațiile în care avem motive legitime și imperioase care justifică în continuare prelucrarea sau dacă prelucrăm datele în scopuri legale obligatorii. De asemenea, aveți dreptul oricând să vă opuneți prelucrării datelor în scop de marketing direct (dacă ar exista).
- Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să primiți datele personale furnizate nouă, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și dreptul să solicitați transmiterea acestor date către alt operator, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic. Acest drept se aplică doar pentru datele prelucrate prin mijloace automate, în baza consimțământului sau a executării unui contract.
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate individuale – VonStaff nu folosește procese decizionale exclusiv automate care să producă efecte juridice sau semnificative pentru utilizatori (cum ar fi profilare automată fără intervenție umană). În general, aveți dreptul să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dacă decizia respectivă produce efecte legale asupra dumneavoastră.
Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile de mai sus, ne puteți contacta oricând la adresa de email indicată în secțiunea de Contact a acestei politici. Vom răspunde solicitărilor valide în termenul legal de 30 de zile (termen care poate fi prelungit conform GDPR cu până la 60 de zile dacă cererea este complexă, dar vă vom informa despre necesitatea prelungirii). Rețineți că pentru anumite cereri este posibil să vă solicităm informații suplimentare pentru a vă verifica identitatea (de exemplu, ID sau alte detalii de contact) înainte de a da curs solicitării, mai ales în cazul datelor sensibile, pentru a ne asigura că nu divulgăm datele personale către o persoană neautorizată.
De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea națională de supraveghere a prelucrării datelor dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost încălcate. În România, această autoritate este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP – www.dataprotection.ro). Ne-am bucura totuși să încercăm să rezolvăm pe cale amiabilă orice problemă – vă încurajăm să ne contactați înainte, și vom depune toate eforturile pentru a vă asista.
- Furnizori terți și împuterniciți (destinatari ai datelor)
Pentru a furniza serviciul VonStaff la standarde înalte, colaborăm cu anumiți furnizori terți de încredere. Datele dumneavoastră personale pot fi transmise acestor terțe părți doar atunci când este necesar pentru operarea și întreținerea serviciului, și numai în condiții de siguranță și confidențialitate contractuală. Principalii destinatari și persoane împuternicite care ar putea avea acces la anumite date sunt:
- Furnizor găzduire (hosting) – CyberFolks (sau alt partener echivalent UE) asigură infrastructura cloud pe care este găzduită aplicația. În consecință, datele stocate pe serverele noastre pot fi accesibile acestui furnizor strict în scop tehnic (mentenanță hardware/software). CyberFolks este o companie cu centre de date în UE și este obligată contractual să respecte GDPR și să implementeze măsuri solide de securitate pentru protejarea datelor.
- Procesator plăți – Stripe, Inc. (SUA) procesează plățile online efectuate de utilizatori (de exemplu, plata abonamentelor sau a serviciilor VonStaff). Pentru a procesa o plată, este posibil să fie necesare anumite date precum numele deținătorului cardului, adresa de facturare sau detalii de plată. Stripe este certificată în ceea ce privește standardele de securitate a datelor din industria plăților (PCI DSS) și, de asemenea, am încheiat cu Stripe Clauze Contractuale Standard pentru protecția datelor transferate în afara UE. Stripe se obligă să nu folosească datele personale decât pentru procesarea plăților și conform cerințelor legale.
- Servicii de analiză web – Google Analytics (furnizat de Google Ireland și Google LLC) poate colecta informații despre modul în care vizitați site-ul public VonStaff (de exemplu, paginile vizitate, durata sesiunii, tipul de dispozitiv). Aceste date sunt în general agregate și anonimizate (nu identifică direct un individ) și ne ajută la înțelegerea traficului și îmbunătățirea site-ului. Google acționează ca persoană împuternicită pentru aceste date de analiză. Am configurat Google Analytics astfel încât adresa dvs. IP să fie anonimizată (trunchierea ultimilor octeți) și nu permitem Google să folosească sau să partajeze aceste date decât pentru a ne furniza serviciul de analiză. Puteți oricând să refuzați cookie-urile de analiză (vezi Politica de Cookies) și, în acest caz, Google Analytics nu va colecta date despre vizita dumneavoastră.
- Alți furnizori de servicii – Ocazional, putem apela la alte companii sau contractori pentru servicii auxiliare: de exemplu, mentenanță software, servicii de e-mail (pentru trimiterea de notificări sau comunicări către utilizatori), servicii de asistență clienți (helpdesk) sau consultanță IT. În toate aceste situații, dacă respectivele entități necesită acces la date cu caracter personal, ele vor acționa fie ca împuterniciți (prelucrând datele exclusiv în numele nostru și conform instrucțiunilor noastre), fie ca operatori asociați (dacă au propriile obligații legale, de exemplu un auditor extern). Vom semna acorduri specifice de prelucrare a datelor cu fiecare furnizor, asigurându-ne că respectă confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră.
Toți partenerii și furnizorii noștri sunt atent selectați pentru a ne asigura că aderă la standarde înalte de protecție a datelor. Încheiem acorduri de prelucrare a datelor cu fiecare furnizor care acționează ca persoană împuternicită, în conformitate cu art. 28 GDPR, ceea ce îi obligă legal să păstreze confidențialitatea datelor dumneavoastră, să le utilizeze exclusiv în scopul prestării serviciului către noi și să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate de securitate. De asemenea, nu permitem acestor terțe părți să folosească datele dvs. în scop propriu (de exemplu, marketingul lor) și le interzicem să divulge datele mai departe fără autorizare.
În afara furnizorilor menționați, nu divulgăm datele dumneavoastră nimănui altcuiva, cu excepția situațiilor în care avem obligația legală să facem acest lucru (de exemplu, la solicitarea legitimă a unei autorități publice sau în contextul unor proceduri legale).
- Politici interne de protecție a datelor
VonStaff (operat de compania Von Tech SRL) a adoptat politici interne riguroase pentru a asigura conformitatea cu legislația privind protecția datelor (GDPR) și menținerea confidențialității informațiilor:
- Angajamentul managementului și al personalului – Toți membrii echipei noastre sunt conștienți de importanța protecției datelor. Conducerea companiei susține activ respectarea regulilor GDPR, iar angajații cu acces la date se supun unor obligații contractuale de confidențialitate.
- Instruirea personalului – Personalul relevant este instruit periodic în privința securității informației și a protecției datelor personale, pentru a fi la curent cu bunele practici și cu responsabilitățile lor legale.
- Minimizarea datelor – Urmăm principiul "data minimization": colectăm și prelucrăm doar datele strict necesare pentru scopurile urmărite, evitând pe cât posibil prelucrarea de date excesive. De asemenea, anonimizăm sau pseudonimizăm datele acolo unde utilizarea datelor reale nu este necesară (de exemplu, în testarea sistemelor sau generarea de statistici interne).
- Audit și conformitate – Efectuăm evaluări periodice ale modului în care sunt prelucrate datele în cadrul organizației noastre și ne asigurăm că avem la zi documentația necesară (precum evidența activităților de prelucrare, evaluări de impact acolo unde este cazul, politici de retenție a datelor, proceduri de răspuns la incidente de securitate).
- Protecția by design și by default – La dezvoltarea și îmbunătățirea platformei VonStaff, integrăm de la început măsuri de protecție a datelor în arhitectura tehnică și adoptăm setările implicite cele mai protective pentru utilizatori, conform principiului "Privacy by Design & by Default".
Prin aceste măsuri interne, urmărim să ne asigurăm că prelucrarea datelor personale se face în mod responsabil și transparent, conform cerințelor legale și așteptărilor utilizatorilor noștri.
- Responsabilul cu Protecția Datelor (DPO)
Pentru a supraveghea în mod independent conformitatea operațiunilor noastre cu regulile de protecție a datelor, am desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor (DPO). DPO-ul are rolul de a consilia și informa compania și angajații cu privire la obligațiile GDPR, de a monitoriza respectarea regulilor și de a fi punctul de contact pentru persoanele vizate și autoritatea de supraveghere.
Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau solicitări legate de datele dumneavoastră personale sau de modul în care VonStaff le prelucrează, vă puteți adresa DPO-ului nostru utilizând datele de contact de mai jos (secțiunea Contact). Implicarea DPO-ului asigură faptul că orice astfel de comunicare va fi tratată cu seriozitate și confidențialitate, iar dumneavoastră veți primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
- Perioada de retenție a datelor
Păstrăm datele personale doar pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care au fost colectate, exceptând situațiile în care există obligații legale de arhivare sau interese legitime care justifică păstrarea pe o perioadă mai lungă. Concret:
- Datele asociate contului de utilizator (profil, date de autentificare, informații de bază) sunt păstrate pe toată durata în care aveți un cont activ în platforma VonStaff. Dacă dvs. sau angajatorul decide închiderea contului, vom șterge sau anonimiza datele într-un termen rezonabil (de regulă în 30 de zile), cu excepția datelor care trebuie păstrate conform legii.
- Datele din evidența de personal (pontaje, contracte, documente de HR) vor fi păstrate atâta timp cât este nevoie pentru scopurile administrative și de conformitate. De exemplu, datele privind pontajul sau salariile pot fi păstrate pe durata relației de muncă și ulterior, în conformitate cu termenele de arhivare impuse de legislația muncii și financiar-contabilă (care în România poate fi de 5 până la 10 ani pentru anumite documente financiar-contabile).
- Datele de contact pentru comunicări comerciale (dacă v-ați abonat la newsletter sau ați consimțit să fiți contactat) vor fi prelucrate până când vă dezabonați sau vă exercitați dreptul de opoziție; odată ce v-ați retras consimțământul, nu vom mai folosi emailul pentru marketing, deși îl putem păstra într-o listă internă de "suprimare" pentru a ne asigura că nu veți mai fi contactat din greșeală.
- Datele colectate prin cookie-uri au o durată de stocare specifică fiecărui cookie (vezi Politica de Cookies), iar după expirarea acelei durate, datele sunt șterse automat de browserul dumneavoastră. Informațiile de analytics stocate la noi (de ex. în Google Analytics) sunt agregate și păstrate pentru analiza trendurilor pe termen lung, dar acestea nu mai conțin identificatori personali direcți odată ce au fost agregate sau anonimizate.
- Log-urile de securitate și backup-urile: log-urile ce pot conține adrese IP sau acțiuni ale utilizatorilor (de ex. logări, modificări efectuate) sunt păstrate de obicei pentru câteva luni până la un an, în scop de securitate (pentru a putea investiga eventuale incidente). Backup-urile de date sunt rotaționate și stocate, de obicei, pe perioade scurte (de ex. ultimele X backup-uri zilnice și câteva backup-uri lunare) după care sunt șterse treptat, exceptând cazurile în care trebuie reținute mai mult în legătură cu un eveniment excepțional.
La expirarea perioadei de retenție relevante, sau dacă primim o solicitare legitimă de ștergere și nu avem un temei legal de a continua prelucrarea, vom elimina în siguranță datele personale din sistemele noastre, prin mecanisme automate sau manuale (asigurând ireversibilitatea ștergerii). Dacă anumite date sunt stocate în copii de siguranță care nu pot fi șterse imediat, vom continua să le protejăm până la eliminarea lor (de ex. prin restricționarea oricărui acces sau utilizări).
- Actualizarea politicii
Prezenta Politică de Confidențialitate poate fi actualizată periodic pentru a reflecta schimbările survenite în practicile noastre de prelucrare a datelor sau modificările de ordin legal și tehnologic. Când vom actualiza politica, vom publica versiunea nouă pe site-ul nostru (și în aplicație, dacă este cazul) și vom modifica data "Ultima actualizare" de la final. În cazul unor modificări substanțiale care v-ar putea afecta drepturile sau libertățile, vom încerca să vă informăm în mod proactiv (de exemplu, printr-o notificare în aplicație sau email, dacă deținem adresa dvs. de email). Vă recomandăm să verificați periodic această pagină pentru a rămâne la curent cu eventualele noutăți.Continuarea utilizării aplicației VonStaff după intrarea în vigoare a oricăror actualizări va constitui acceptarea Politicii de Confidențialitate revizuite.
- Contact
Pentru orice întrebări, nelămuriri sau solicitări legate de această Politică de Confidențialitate sau de modul în care VonStaff prelucrează datele personale, ne puteți contacta folosind următoarele coordonate:
- Email (DPO): dpo@vonstaff.ro
- Adresă poștală: Prel. Colentina 1, Casa 2, Etaj 1, Mogoșoaia, Jud. Ilfov, România
- Formular online: Puteți de asemenea să ne transmiteți solicitări prin formularul de contact disponibil pe site-ul nostru, în secțiunea Contact. Vă rugăm să menționați că întrebarea dvs. se referă la confidențialitate sau date personale, pentru a o direcționa corect.
Vom răspunde tuturor solicitărilor în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de termenele legale aplicabile. Ne angajăm să soluționăm orice plângere sau problemă legată de confidențialitate în mod diligent și transparent.
Ultima actualizare a acestei Politici de Confidențialitate: 25 Martie 2025.